Perfekcyjna Pani

Praktyczne przepisy i porady nie tylko kulinarne.

kawa.jpgKilka porad dla osób z niskim ciśnieniem
Uprawiaj sporty
, polecane jest pływanie, jogging, jazda na rowerze, ćwiczenia te uelastyczniają naczynia krwionośne , ruch pobudza również krążenie krwi, co dodaje energii naszemu organizmowi.
Regularne spożywaj pokarmy,  głód obniża poziom cukru we krwi, co prowadzi do spadku ciśnienia.
Najlepiej jeść kilka mniejszych posiłków w ciągu dni niż jeden lub dwa większe.
Wybieraj potrawy z przewagą warzyw, również z dodatkiem soli - odgrywa ważną rolę w utrzymaniu odpowiedniego poziomu ciśnienia (ale nie przesadzaj z nią!). Pamiętaj również o piciu dużej ilości płynów- krew jest wtedy bardziej rozrzedzona i lepiej dociera do wszystkich organów.
Kochaj się, towarzyszący uprawianiu seksu wysiłek fizyczny powoduje, że serce bije szybciej, krew szybciej krąży-w efekcie rośnie ciśnienie.
Unikaj dusznych pomieszczeń, przegrzanych i długiego stania, ponieważ zwiększa się ryzyko niedotlenienia - w wysokiej temperaturze, skutkiem czego są omdlenia.

  1. Roxi Said,

    Dokładnie to, czego szukałam :)